PHP versus ASP.NET

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Březen 16 19:34:45 CET 2009

No ja ted nevim - psal jste, ze v PHP nelze psat pomoci trid - ted
pisete, ze tam jsou, ale ze jsou nedokonale. Tak nevim co si o tom vasem
hodnoceni myslet.
Pomaly kod se da napsat v cemkoliv - to nema s jazykem nic spolecneho -
takze mozna jste ten projekt meli jen spatne napsany - nebo to psal
nekdo kdo mel spatny pristup k tomu jak PHP pracuje.

Nevim kde jste vzal, ze jsem si neco vycetl. Psal, ze PHP pouzivame v
praci. Jede na nem portal, pres ktery komunikuje cca 2.5 tisice firem -
vcetne velkych bank, ktere k nam protlaci cca 1-4GB jejich dat denne.
Cast vystrcena ven pro klienty je cca 20% cele aplikace. Co se tyka
hledani chyb (preklepu) tak Zend studio je normalni vyvojove prostredi
se vsimvsady.

Ze ASP.NET neni take bez kazu si prectete treba zde:
http://latrine.dgx.cz/jsem-zdesen-z-asp-net

Spis mam pocit, ze jste v PHP skriptovali bez nejakeho poradneho
nastroje a tak mate samozrejme pocit, ze ASP.NET je tim padem bezkonkurecni.

To v cem si pan Galuzska napise portal je vcelku libovolne v tomhle
pripade - obe technologie to zvladnou levou zadni - takze bych hlavne
resil nutne vydaje na provozovani tech technologii. Podotykam ze Zend
studio neni free.

Radek Vicek