PHP versus ASP.NET

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Pondělí Březen 16 19:02:48 CET 2009

:))))).

Ne ted vazne, podpora objektove programovani v PHP je silne nedokonala.
Meli jsme v PHP objektovy projekt (cca 50 000 radku kodu), postupne
jak dedite, tak se to nabaluje a vse kompiluje pri kazdem dotazu,
takze vykonove to byl propadak.
Dalsim problemem jsou netypove promenne, uzivani promenych bez deklarace
a podobne vychytavky.
Ono je to fain u maleho projektu, ale velkeho projektu pak hledate
preklep treba nekolik hodin.

Kdyz jsem prechazel z PHP na ASP.NET (presneji na c#), tak to bylo
ciste vysvobozeni, vse ciste objektove a s typovou kontrolou.

Ono jedna vec je si o tom cist, a neco uplne jineho je s tim pracovat.

	Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti
Elekt Labs s.r.o.