PHP versus ASP.NET

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pondělí Březen 16 17:59:19 CET 2009

:-O

zkuste si napsat do googlu "tridy v php" ....

PHP podporuje plne OOP.

V praci pouzivame na vyvoj Zend Studio. Napojene na SQL od Sybase.

Myslim, ze je uplne jedno v cem se redakcni system napise - dulezite je
aby se to napsalo dobre.

Co se tyka MySQL tak nelze asi plne srovnavat s komercnima DB, ale na
druhou stranu pracuje spolehlive - momentalne mam v DB meteostanice 5.5
milionu vet a zpracovani dotazu jsou srovnatelne i s tou Sybase, ktera
ale jede na serveru za 500kKc a ta MySQL jede na serveru za 5kKc.

Radek Vicek