DCF77 dekodovaci rutina v C pro '51

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Pondělí Březen 16 17:34:28 CET 2009

Jedny hodiny s digitronama mam a ridi se pomoci site (50Hz). Nechal jsem je bezet několik hodiny a docela se rochzchazely (třeba o minutu) - dele nez několik hodin jsem je bezet nenechal. Ale někdo tu kdysi rikal, ze takoveto hodiny sice během dne trosku svindluji, ale co se tyce dlouhodobého chodu tak jdou docela presne. Co je na tom pravdy?

MG

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Martin Záruba
Sent: Monday, March 16, 2009 5:03 PM
To: HW-news
Subject: Re: DCF77 dekodovaci rutina v C pro '51

S timto Vam sice nepomohu, ale mam jiny napad. Pozivam ve sve ridici jednotce rizeni hodin siti. Dlouhodobe jdou naprosto presne. Je to snadne, staci k tomu jeden tranzistor, dve diody, tri odpory a kondenzator. Mohu Vam dat pro x51 rutinu hodin v Assembleru. nastavuje tri promenne pro hodiny, minuty, vteriny. v preruseni. Hlavni smycka je volna pro cokoli.

Martin Zaruba