DCF77 dekodovaci rutina v C pro '51

Martin Záruba swz@volny.cz
Pondělí Březen 16 17:03:19 CET 2009

S timto Vam sice nepomohu, ale mam jiny napad. Pozivam ve sve ridici jednotce rizeni hodin siti. Dlouhodobe jdou naprosto presne. Je to snadne, staci k tomu jeden tranzistor, dve diody, tri odpory a kondenzator. Mohu Vam dat pro x51 rutinu hodin v Assembleru. nastavuje tri promenne pro hodiny, minuty, vteriny. v preruseni. Hlavni smycka je volna pro cokoli.
Martin Zaruba
  ----- Original Message -----
  From: Michal Grunt
  To: HW-news
  Sent: Monday, March 16, 2009 4:40 PM
  Subject: DCF77 dekodovaci rutina v C pro '51

  Preji dobry den,

  nenasla by se tu dobra duse a neposkytla by mi rutinu v Cecku pro

  dekodovani DCF77? Rad bych si postavil hodiny s digitronama co mi doma x

  let lezi v supliku a nechce se mi tahle rutina psat a 'vymyslet' (jednak

  i proto, ze bych na to nemel cas, potrebuji se venovat jinym vecem a

  hodinami s digitrony bych si udelal radost).

  Dekuji

  Michal Grunt