Hroty pro pajedlo

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Pondělí Březen 16 15:43:20 CET 2009

Zkusim vytvořit z kusu medeneho plechu vlastní 'hrot' a uvidim jestli se osvedci. Kazdopadne dekuji za tipy.

Michal Grunt

From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Kručinský Ladislav
Sent: Monday, March 16, 2009 2:38 PM
To: HW-news
Subject: RE: Hroty pro pajedlo

Zdravím.

Na odpájení SMD součástek typu MELF, 1206, 0806 a dalších používám vytvarovanou smyčku v trafopájce ve spolupráci s pinzetou. V pohodě tak jdou bez poškození ven odpory, kondenzátory i polovodiče, akorát vždy po odpájení zůstanou mezi hroty viset - proto ta pinzeta. Tvar smyčky - jak to říct... široká hranatá smyčka, jejíž poslední dva milimetry jsou ohnuty o 90° nahoru.

L. Kručinský