PHP versus ASP.NET

Miroslav Kalina miroslav.kalina@styrax.cz
Pondělí Březen 16 15:15:54 CET 2009

To není žádnej zázrak, SQL injection se dá udat všude, kde se při vývoji
nemyslí. Pokud někdo programuje jako prase (omlouvám se), dá se čekat, že
ten soft někdo zboří při prvním spuštění....
MK

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of zu1234
Sent: Monday, March 16, 2009 3:07 PM
To: HW-news
Subject: Re: PHP versus ASP.NET

Můj, naprosto iracionální, subjektivní, leč pár lety používání windows
produktů vypěstovaný názor: cokoliv, jen ne mrkvosoft.
---
Kolegové programují v asp.net . Divili se jak jsem jim udělal sql-injection.
Zajisté že s toho vyplývá jen to, že sama technologie není spasitelná.
---
Já bych asi zkusil najít nějaký polotovar, jak Vám již radili jiní.

ZU