Motoricke potenciometry a DO

aze azehw@volny.cz
Pondělí Březen 16 15:14:34 CET 2009

Zdravim. Nevite nekdo o modulu se dvema ci vice dvojitymi potaky
ovladatelnymi rucne + motoricky? Mam tady jeden ALPS sestinasobny, nasel
jsem i datasheet, ale zajima mne jestli se neco takoveho nedela jako hotovy
modul/ND pro neco vcetne IR DO. Neco takoveho je v subwooferu Yamaha
YST-SW200, jak jsem se ptal na jeho schema,
http://www.yamaha.com/yec/products/productdetail.html?CNTID=200484&CTID=5003300 i
s ovladacem, ridi se uroven a filtr, ale tam asi budou oba potaky
jednoduche.Manual je na
http://www2.yamaha.co.jp/manual/pdf/av/english/sub/YST-SW200_e.pdf  strana
10.

Druha varianta by byla ubastlit to sam. Mam dojem, ze pred lety nekde vysel
vicekanalovy IR RX pro nejake ovladani, ktery se da "naucit" na libovolny
ovladac, nekdo to nabizel jako stavebnici.  Matne se mi vybavuje, ze tam byl
jednocip a 8 spinacich tranzistoru a k tomu pridavny modul s 8 rele.
Nevzpomenete si nekdo, kde to mohlo byt?
Dik za kazde nasmerovani.
AZE