PHP versus ASP.NET

zu1234 zu1234@seznam.cz
Pondělí Březen 16 15:07:16 CET 2009

Můj, naprosto iracionální, subjektivní, leč pár lety používání windows
produktů vypěstovaný názor: cokoliv, jen ne mrkvosoft.
---
Kolegové programují v asp.net . Divili se jak jsem jim udělal sql-injection.
Zajisté že s toho vyplývá jen to, že sama technologie není spasitelná.
---
Já bych asi zkusil najít nějaký polotovar, jak Vám již radili jiní.

ZU