Hroty pro pajedlo

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pondělí Březen 16 13:42:05 CET 2009

Hoodne cinu na vsechny vyvody a prohrat. Hrot pokud mozno silny (nejaky
kul) co vam to nahreje cele najednou. A na FT232, pouzdra SOIC28 a jine
podobne pouzivam beznou dvourychlostni horkovzdusnou pistoli. Na mensi
stupen z vhodne vzdalenosti a vhodnym casem lze sundat bez poskozeni cokoli.

Martin Hanek