PHP versus ASP.NET

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Březen 16 13:17:01 CET 2009

Na tuto otazku nelze dat jednoznacnou odpoved, je to podobne jako zda je
lepsi cerne nebo svetle pivo, osobne hlasuji za cerne, ale neni zadny
jednozancny argumet proc, proste mi vice chutna :-)
.NET ASP v 3.5 je podle meho propracovanejsi a komplexnejsi reseni, ktere je
ale svazano s Windows a Microsoftem.
PHP je relativne jednoduche, multiplatformni reseni, ktere bezi jak na
Windows tak na Linuxu
U PHP postavite cele reseni zdarma Linux, Apache, PHP, MySQL
U ASP.NET se minimalne licenci na Windows legalne nevyhnete.

Pouze redakcni system, tak pouze redakci system je podle meho dost
komplikovana zalezitost a vyvijet ji od zakladu je docela velky projekt.
Toto by podle meho melo rozhodnout neznam zadny rozbustni free redakcni
system v .NET ASP, ale znam jich celou radu v PHP.
Pokud bych dnes chtel redakcni system, sel bych do Joomly a tim padem PHP.
http://www.joomla.org/

Ale jinak mi je .NET ASP podstatne sympatictejsi.

PN