PHP versus ASP.NET

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Pondělí Březen 16 12:51:05 CET 2009

PHP i SQL běží na linuxu i Windows. Jak je to s ASP.NET netuším, ale řekl
bych, že tohle vyžaduje IIS, tedy Windows. Vzhledem k tomu, že to poběží u
někoho, tak nemá smysl řešit cenu licence (u Windows), ale pokud je do
budoucna plán na vlastní hardware, tak bych zahrnul i úvahu o ceně nákupu
licence...