OT: PHP versus ASP.NET

PP pavel pa-vep@atlas.cz
Pondělí Březen 16 12:44:58 CET 2009

Za mne jednoznacne asp.net a MS SQL, uz kvuli bezpecnosti, napr. SQL inject. NET poskytuje znacnou podporu ve svych knihovnach jak pro zminovanou bezpecnost, krypto, parsovani, XSLT, session, view state,....
Samozrejme se to musi umet.
Co se tyce licenci, tak vyhodneji vychazi v nekterych edicich WServer 2008.

Nedelam sice plne asp.net ale NET plne vyuzivam pro systemovou integraci, sitove komunikace, bezpecne prenosy. Ke kazdemu pak delam asp.net administraci ale jen jako technokrat.

vývoj software   http://visualprog.cz