OT Policejni stat vs paranoia (bylo Nove pasy..)

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Neděle Březen 15 15:58:48 CET 2009

Problém je, že je to začarovaný kruh. Za současného stavu je každý nový
technický prostředek používán především k šikanování slušných občanů.
Mafiánům skoro všechno prochází.

Nejprve je potřeba zrušit zdroj korupce. A tím jsou zákony, které vyžadují
zbytečné úřední úkony, staví mimo zákon běžné věci, které by chtěla dělat
významná část populace, privilegují určité skupiny, firmy, nebo osoby, ...

Odstranit korupci je nutno před tím, než se státu dá další utlačovací
prostředek. Jestliže pořadí obrátíme, vznikne z toho jen zmíněné "utahování
šroubu" ve prospěch mafie.

PH

From: "Galloth" <lordgalloth@gmail.com>
V zasade s Vami souhlasim, jen si nemyslim, ze tyto dva oddelene
problemy je nutne resit postupne. Naopak si myslim, ze lepsich
vysledku se dosahne tim, ze se proste pozornost rozdeli, a oba
problemy se budou resit zaroven. To jest resit spolehlivost
policie/soudu a ZAROVEN zavadet moderni technologie, ktere jim ulehci
a usnadni praci. Protoze moderni technologie nezavadite proto, ze jsou
nutne, ale proto, ze si myslite, ze v budoucnu budou nutne.