OT Policejni stat vs paranoia (bylo Nove pasy..)

Galloth lordgalloth@gmail.com
Neděle Březen 15 13:59:22 CET 2009

V zasade s Vami souhlasim, jen si nemyslim, ze tyto dva oddelene
problemy je nutne resit postupne. Naopak si myslim, ze lepsich
vysledku se dosahne tim, ze se proste pozornost rozdeli, a oba
problemy se budou resit zaroven. To jest resit spolehlivost
policie/soudu a ZAROVEN zavadet moderni technologie, ktere jim ulehci
a usnadni praci. Protoze moderni technologie nezavadite proto, ze jsou
nutne, ale proto, ze si myslite, ze v budoucnu budou nutne.

Honza