OT: Nove pasy a zadost o navod na EMP zbran

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Sobota Březen 14 15:58:33 CET 2009

Bohuzel je mezi nami spousta takovych, kteri se budou nejbezpecneji citit
zavreni v betonove kobce s tim, ze se "nekdo zvenku" bude starat o jejich
zakladni zivotni potreby.

Mimochodem - veta "ja nic spatneho nedelam a nejsem tak dulezity, aby mi
vadilo, ze mne nekdo bude spehovat" je presne takova ukazka "spravneho"
mysleni. Zjevne nikomu nebude vadit ani to, kdyz nekdo bezkontaktne precte
udaje z jeho pasu (proste na nej padne nahodny vyber), udela si dle jeho
udaju kopii a nasledne bude pachat nejakou trestnou cinnost, pri ktere se im
zfalsovanym dokladem prokaze. Teprve pak zacne obet strasne rvat, co ze je
to za svinarnu, akorat ze na zaklade tech "nezfalsovatelnych"
identifikacnich udaju dostane deset let natvrdo, takze mu to uz bude celkem
prdlajs platne. Ovsem muze ho hrat ciste svedomi, protoze on nic spatneho
neudelal :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "gatilo" <gatilo@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Saturday, March 14, 2009 3:47 PM
Subject: Re: OT: Nove pasy a zadost o navod na EMP zbran

14.3.2009, 15:40:36

Mobil muzu vypnout, nebo ho u sebu vubec nemusim mit, kdyz nechci.
Prukaz totoznosti vsak u sebe mit musim, uklada mi to zakon. A zadne
vypinaci tlacitko tam nebude.

Kdo se vzda svobody kvuli bezpečnosti, nezaslouzi si ani svobodu, ani
bezpecnost.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz