OT: Nove pasy a zadost o navod na EMP zbran

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Březen 14 15:47:11 CET 2009

 14.3.2009, 15:40:36

Mobil muzu vypnout, nebo ho u sebu vubec nemusim mit, kdyz nechci.
Prukaz totoznosti vsak u sebe mit musim, uklada mi to zakon. A zadne
vypinaci tlacitko tam nebude.

Kdo se vzda svobody kvuli bezpečnosti, nezaslouzi si ani svobodu, ani
bezpecnost.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz