OT: Nove pasy a zadost o navod na EMP zbran

gatilo gatilo@centrum.cz
Sobota Březen 14 15:25:25 CET 2009

 14.3.2009, 15:22:00

Je to dalsi krok v postupnem utahovani sroubu. Ani prvni, ani
posledni. Proste jeden z mnoha. A my jsme jak ona zaba v hrnci vody
postavenem na plotne. To, ze nemate senzory schopne rozpoznat co se
deje, jeste neznamena, ze nebudete uvaren.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz