Re: obarvení epoxydu

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Sobota Březen 14 11:51:01 CET 2009

Co je zase špatně? Já jsem také pro aby se slova používala v obvyklém
znění považovaném obecně za správné. Jestli někdo komolí již zaužívané
krimpovací na krimplovací tak podle mně netvoří nový standard ale je
jenom lajdák. A osobně si na krimplovací, verlyby, imjekce a další
slovíčka z téhle rodiny nezvyknu asi nikdy :-)

Aleš Procháska