Rizeni TFT bez zbytecnych radicu - idealni pro vlastni PC

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Březen 13 11:23:46 CET 2009

Ja jsem vramci zamestnani postavil pocitac na zaklade kitu EDB9307A od firmy
cirrus logic. Pouzity ARM procesor (spise SoC) ma uz v sobe graficky
kontroler, pripojeni LCD panelu je pin na pin, neexistuje nic jednodussiho.
Stejne tak touchscreen.
Moje deska ma jiny zdroj, jine pameti, jiny ethernet cip, jine RTC, lepici
logika presunuta do cpld, zvukovy cip presunut na pridavnou desku (zatim
neexistujici), pridany kontrolery pro dve site CAN, odstraneny RS-232
budice - na konektor budou vyhledove pripojeny moduly co komunikuji na 3V3
urovnich.
Provozuju na tom linux a grafickou aplikaci, ale na kitu byly pri prvnim
zapnuti WinCE.
Aplikace komunikuji po CANu a zobrazuji graficky data.

Volba toho procesoru nebyla 100% idealni, ale dulezite bylo, ze kit byl
okamzite dostupny a za slusne penize, asi 8000 kc pri tehdejsim kurzu, u
farnella.
Kdyby nekdo mel zajem o pouzity kit, asi bychom je mohli za mirny peniz
odprodat - uz je nepotrebujeme.

Takze rizeni TFT bez zbytecnych radicu lze, pokud radic mate uz zabudovan v
SoC.

Jakub Ladman

PS: Jako pristi pocitac tohoto druhu budu asi "klonovat" beagleboard
http://beagleboard.org/ jeste jej nemam, ale strasne se mi to libi.