Pocitac pripojeny k internetu s procesorem slozenym z 74xx?

j s jarin.hw@gmail.com
Pátek Březen 13 11:01:59 CET 2009

Kolegovi Michalovi som asi trikrat isiel napisat odpoved, ale vzdy som
ju radsej zrusil. Na stvrty krat teda uz nie. :-)

Mimochodom, z tohoto by mohol byt hnusny flame, ktory skonci napriklad
pri teme PIC/AVR alebo Win/Linux.

Mne to pripomina otazku kolegu z prace, ktory sa ma pytal, preco si do
prace nosim jedlo z domu a nestravujem sa obedmi, ktore si firma
dovaza. No ja som mu odpovedal ze to je preto, ze jem to co chcem a ze
to dokonca vyjde aj o par drobnych lacnejsie. On sa ma spytal, preco
to robim, ze ked si do toho zapocitam cas, ktory stravim pri vareni,
tak to vyjde drahsie.
Nie vsetko sa da takto riesit, vsetko prepocitavat na cas/peniaze,
pretoze to by potom napriklad kupanie, sex alebo spanok vysiel ako
nesmierne stratova cinnost.

Takisto ak niekoho laka hobby, ze bude stavat CPU z TTL logiky a
nestrci tak FPGA, lebo to chce urobit z TTL obvodov, podobne ako sa
niekto rozhodne, ze ide zbierat prazdne plechovky od piva a nie
chlastat ich obsah, co je pre bezneho obcana nasej malej krajiny
urcite jednoduchsie a lepsie hobby

:-)

J.S.

Dňa 13. marec 2009 10:47, Jan Waclawek <konfera@efton.sk> napísal/a: