Pocitac pripojeny k internetu s procesorem slozenym z 74xx?

j s jarin.hw@gmail.com
Pátek Březen 13 10:36:39 CET 2009

To by ma zaujimalo, co vsetko sa nachadza v katakombach skoly. To su
priestory netuseneho obsahu, ktore ma cele studium nesmierne
fascinovali.
Mohol by sa raz urobit nejaky "blsi trh" tychto veci. Skola by trhla
par dukatov a zbavila by sa zadarmo odpadu, po novom "nebezpecneho
odpadu".

Dopredu si rezervujem vsetky stare CPU, hlavne stare motoroly a aj
6502, pripadne ich derivaty ;-)

Dňa 13. marec 2009 10:27, Balogh Richard, Ing. <balogh@elf.stuba.sk> napísal/a: