Pocitac pripojeny k internetu s procesorem slozenym z 74xx?

j s jarin.hw@gmail.com
Pátek Březen 13 10:08:57 CET 2009

Mozno tito muzi robia sialenstva so spajkovackou preto, ze ich
manzelky ich zanedbavaju, lebo robia ine nezmyselne projekty, ktore su
v zenskom svete ekvivalentom vlastne PC platforme na TTL obvodoch :)
Nenapada mi nijaky taky ekvivalent, zial.

Dňa 13. marec 2009 9:09, Daniel Valuch <daniel.valuch@orange.fr> napísal/a: