Rizeni TFT bez zbytecnych radicu - idealni pro vlastni PC

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Pátek Březen 13 09:08:36 CET 2009

Pred casem tu psal nekdo o vyrobe vlastniho Pocket PC, chtel bych se zeptat, v jakem je projekt stavu?

Pri psani clanku o moznostech rizeni TFT displeju primo pomoci mikrokontroleru ( http://pandatron.cz/?679&moznosti_rizeni_tft_displeju_pomoci_mikrokontroleru ) mne tato tematika docela zaujala. Cena obvodu je par USD a jedine co je treba, je externi pamet RAM ve funkci obrazoveho bufferu, jinak je vse rizene prostrednictvim interniho, oddeleneho DMA. Samotne jadro mikroprocesoru tedy zustava nevytizene.

Tak jsem se chtel zeptat, zda by se nenasel nekdo podobne smyslejici na nejakou tu "spatnost". Predstavoval bych si malou desticku s timto obvodem, TFT displejem (klidne i poradnym ze stareho notebooku) a Windows CE.

S pozdravem,

Zdenek Novotny
Pandatron.cz
ICQ: 328639127