OT: Auto pro 4 osoby a spotřeba mrazáku.

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Březen 12 17:32:12 CET 2009

V prve rade omluva Adminovi, ze na to jeste reaguji, ale jako fanda do
americkejch aut mi to neda a v zaveru se vyjadrim i k te spotrebe a teplote
u mrazaku.
Jsou auta, kde mohou i vepredu sedet tri lide a auta jsou pohodlná. Prosim
nereagujte o spotrebe. Je to hobby a je to jako u kazdeho konicka o
penezich. Doporucuji  navstivit nektera setkani uzivatelu americkych aut.
Např. 4.4.2009 v Jizbicích pod Blaníkem
http://jizbice.cadillac.cz/
Nebo největší sraz 5.9.2009 v Luštěnicích
http://www.americanday.cz/
Zrovna jsem pred par dny meril jak mi chladi mrazak. Jedna se o starsi
ruskou lednici s mrazakem a mam tam -23 st. Zkusim na noc vypnout ( na 6
hod., pripadne pak na jine casy a poslu sem udaje o teplote na kterou to
kleslo). Cca za tri az sest dni. Zkusim zmerit i spotrebu via merak od
Conrada.
Hezky den vsem.
Jindra Polivka

S tim bych nesouhlasil, mozna tak u O1, ale O2 ma uz v zadu i v predu mista
dost. V principu zadny osobak podle me neni vhodny pro pohodlne cestovani
vic nez 4 lidi.

Pavel