Vratove srouby

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Březen 12 12:50:08 CET 2009

Je to asi takto, spojovaci material si ve sroubarne muzete nechat vyrobit na
zakazku, pak vam klidne udelaji vratovy sroub s levotocinym zavitem 9.35 a
stoupanim jakym chcete a delkou zavitu dle prani..

Sroubarny mimo to  delaji srouby na vseobecne pouziti, ktere pak prodavaji
vsude a zde se drzi norem, u vratovek to je DIN 603 a podle teto normy ma
vratovy sroub M10  delky 100mm zavit 26mm.

Hledat tento sroub s jinou delkou zavitu v beznem prodeji moc nema smysl.

Pokud tech sroubu chcete vagon (stovky) domluvte se sroubarnou,  pokud
desitky, kupte M12 a na soustruhu preriznete zavit, pokud jednotky ks tak
M12 + zavitnik a smele do toho :-)

Pokud to je na mene namahane spoje typu antena da se zvazit i doriznuti
zavitu M10 na M10 sroub, ale zavit pak nema normovane rozmery, ale 3kg
antenu by to udrzet melo.

Tak asi tak

PN