Fan speed control

Ales Filip nostromo@khnet.info
Čtvrtek Březen 12 10:51:08 CET 2009

Já jsem to řešil minulý měsíc. Přišel jsem na to, že když se ti větrák
roztočí a točí při např. 5V, tak když do něho bude regulátor pouštět
napětí od třeba 3V, tak se ten větrák začne roztáčet až při 5.8-6V. A to
už se ten zdroj nestačil chladit. Hrál jsem si s tím asi 2 dny, a
nakonec jsem to vyřešil tak, že jsem koupil tichý ventilátor bez
regulátoru. Ještě jsem vyřezal tu mřížku za ním ve zdroji, a dal tam
takovou tu drátovou. To má vliv na hlučnost také.