Re: OT: Mrazák jako "akumulační spotřebič"

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Čtvrtek Březen 12 08:55:50 CET 2009

Rekl bych typicke setreni na spatenm miste. Kolik se tim usetri? Par stovek? Stoji to za to?
(Urcite se da usetrit jinde a podstatne vice - zrusit ucet u drahe banky, levnejsi tarif na mobilu, cigarety, auto s mensi usporou...)

Michal Gregor

  ----- Original Message -----
  From: Lubor Otta
  To: HW-news
  Sent: Thursday, March 12, 2009 8:46 AM
  Subject: Re: OT: Mrazák jako "akumulační spotřebič"

  Nápad je to dobrý.
  Dal by se doladit přidáním mrazících krabiček do mrazáku pro zvýšení
  tepelné kapacity, a připouštěním denního proudu přes puvodní termostat,
  kdyby děti dlouho hledaly zmrzlinu :-)
  Použitelnost asi nejde zobecnit, bude závislá na náplni mrazáku a
  kvalitě izolace.
  Mohu tazateli zapujčit teploměr od Papoucha s rs232.
  Lubor