vyuzitie srobovaka

Aleš Novák ales.novak@t-email.cz
Středa Březen 11 23:19:35 CET 2009

IMHO si ho tam odlozil a zapomnel. Taky takhle vyuzivam ruzne prirodni
otvory kdyz neni kam polozit naradi. A hodit ho na zem, to by se pak
clovek musel ohnout :-) To radsi hledam a vymyslim kam s tim. Jednou
jsem si taky takhle odlozil stipacky na pomalu bezici pas s vedomim,
ze nesmim zapomnet. A zapomnel jsem :-) Uz jsem je nenasel.
  Novalex