Fan speed control

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Středa Březen 11 17:20:04 CET 2009

Hezke odpoledne,

    pokus je FQ1 a FQ2 zavreny, tak se ventilator toci na volnobeh takze
asi tak na 5V. Pokud se prizemni baze FQ1 pres odpor FR1, tak se oba
tranzistory otevrou a tim se na ventilator privede vyssi napeti a ten se
vice roztoci. Trochu mi unika smysl FD1 a FT6 a FR7 chtelo by to asi
napsat i hodnoty.

					Saša K. Svobodová