CPLD, FPGA vubec nic o tom nevim

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Středa Březen 11 13:04:35 CET 2009

Dobry den,

u XC9500 plati, ze 9536 ma 36 buniek a na jeden bit citaca alebo
registra potrebujete jednu bunku. Takze na 32 bitovy citac sa spotrebuje
32 buniek, ostanu este 4. Tie 4 by sa dali pouzit na nejaky jednoduchy
stavovy automat pre vycitanie tych 32 bitov, hmm, ale to je malo, treba
aspon 5.

Pre experimenty je lepsie vziat väcsi obvod, vzdy vas napadnu nejake
rozsirenia.

Richard Kaliciak