Vycitani designu s FPGA

Jan Smrz jan.smrz@honeywell.com
Středa Březen 11 11:35:35 CET 2009

Tak jsem se jeste poptal kolegu, co s tim maji vice zkusenosti a moc vas
nepotesim. Cely chip asi nevyctete. Chipscope funguje tak, ze vybrane
vnitrni signaly se pripoji do boundary scanu a ten je pak cten pres
JTAG. Pocet ctenych signalu je tedy omezen a jeste ke vsemu to vyzaduje
zasah do designu (vlozeni chipscope core).

Pokud nechcete pouzit chipscope, tak si stejnou fci muzete naprogramovat
sam, ale neni to moc jednoduche jelikoz k dokumentace k tomu neni zcela
podrobna.

Chipscope sep ry nabizi v eval verzi - plne funkcni 2 mesice. na
jednorazove ladeni to lze pouzit.

J.S.