vice otevrenych portu na XPortu

Pavel hw@itherm.cz
Úterý Březen 10 21:34:04 CET 2009

O vyuziti na upgrade vim, ale je v popisu i jako podporovane protokoly, tak
nevim jestli se s nim nejak neda pracovat.
Jinak nema nekdo zkusenost co se stane kdyz se behem komunikace po TFTP
prerusi pripojeni kontrolni port 21? prerusi se cele pripojeni?

Pavel

----- Original Message -----
From: "Martin Hanek" <martin.hanek@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Tuesday, March 10, 2009 8:03 PM
Subject: Re: vice otevrenych portu na XPortu

TFTP se pouziva na upgrade firmware a web manageru. Pripadane se tam
daji nahrat vlastni webove stranky.
Prenos ze seriaku je pak proti Com Port Redirectoru (vytvori virtualni
com port) nebo pomoci TCP (UDP) na jiny Xport nebo jine zarizeni -
nastavuje se v nem primo IP adresa a port kam to ma posilat.
O pouziti TFTP nebo FTP na komunikaci pres seriak nemam sajnu a nikde
jsem to tam nezahlidl.

MH