CPLD, FPGA vubec nic o tom nevim

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Úterý Březen 10 17:20:37 CET 2009

aby som aj konstruktivne odpovedal na otazku tak mensie fpga na hranie
dostanete za velmi slusne peniaze. Pred mesiacom som objednaval nejake
Spartan 3 s FLASH pamatou priamo na cipe
XC3S200AN-4FT256C za 13 dolarov alebo XC3S400AN-4FGG400C za 20. Bohuzial
pre vas su v BGA puzdre, ale robia sa aj klasicke vyvodove. Verzia 50 a
200 existuje vyvodova. Neviem ake aplikacie sa hodia na ucenie sa, takze
nemam predstavu ako velke fpga na to treba.
b.