CPLD, FPGA vubec nic o tom nevim

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Úterý Březen 10 16:36:10 CET 2009

Jsem na tom podobne jako vy, pred lety jsem si u jednoho nejmenovaneho clena
teto konference objednal a zaplatil miniLA s tim, ze se na tom trochu
seznamim s CPLD.
Dodnes nemam ani mimiLA ani penize :-( a tudiz o CPLD vim kulove :-)

Nicmene

http://pandatron.cz/?481&cpld_a_fpga_1.dil_-_predstaveni_obvodu
http://www.stud.fit.vutbr.cz/~xvasic11/cl.cpld/
http://hafik.zuban.name/skola-fpga/index.htm

PN

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of j.Krajinka@seznam.cz
Sent: Tuesday, March 10, 2009 4:24 PM
To: hw-list@list.hw.cz
Subject: CPLD, FPGA vubec nic o tom nevim

Dosud jsem se CPLD a FPGA vyhybal jak cert krizi a me znalosti na toto tema
se blizi nule,

Kdyz tak premyslim,  nevim  jak se to programuje, v cem se programuje, zda
potrebuji programator atd.

O FPGA si myslim, ze jde o nechutne drahe (videl jsem i kousky za 12k Kc )
obrovske obvody, ktere rucne  stejne nejde osazovat.

Je nekde nejaky rychly uvod do problematiky?
Jake obvody jsou z teto oblasti nejpouzivanejsi a siroce dostupne? (myslim
pro "bezne" e-lidi)

Dekuji

Jiri