ARM Linux, g++

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Úterý Březen 10 10:50:36 CET 2009

Asi mate pravdu, totiž v cas kdy jsem pripravek s FTDI do USB zapojil se mi vytvoril /dev/ttyUSB0 tak budu pouzivat tuto moznost a psat jednoduche programky v gcc (c++ stejne moc neholduji). Akorat me momentalne nenapada zadna prakticka vyuzitelnost, mcu-ftdi-usb-nas (hdd), pripadne mcu-ftdi-usb-nas-lan (internet, intranet). Nejaky tip?

Michal