zbozicko z DX, skusenosti?

Jan Kral kral@fortech.cz
Úterý Březen 10 08:19:01 CET 2009

Jenze tohle je porad jen mikroskop, videl jsem na strojirenskem veletrhu mikroskop na inspekci plosnych spoju, pod nej se polozila deska a jen otacenim nejakeho krouzku kolem optiky se opticky natacel pohled na tu desku, takze si clovek mohl natocit pohled na nozicky z jake chtel strany. Jenze ta cena byla dost vysoko.

JK