ARM Linux, g++

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Úterý Březen 10 08:01:55 CET 2009

Zdravim,
prejdu hned k problemu. Mam tu NAS znacky QNAP na kterem bezi "Linux
2.6.12.6-arm1" (na konzolu se da pripojit pres telnet, to normalne chodi
a jiz jsem tam par zakladnich nastaveni a doinstalaci balicku provedl).
NAS ma i tri USB porty, ktere chci vyuzit na pripojeni FTDI232 a
nasledne hrani s AVRkem. Nasel jsem knihovnu "libftdi", kterou bych rad
pouzival, nicmene je nutne na NASu doinstalovat prekladac g++ (gcc tam
jiz mam). Nasel jsem g++_3.4.4-r5_arm.ipk jenomze k instalaci pozaduje
libgcc1 a libc6 a tyto dve knihovny jako ipk balicky nemohu najit a
nerad bych delal neco cemu nerozumim (instalace knihoven nejak rucne),
protoze NAS pouzivam i na zalohy. Poradil by mi nekdo jakym zpusobem
tyto dve knihovny na NAS doinstalovat? Priznam se, ze v Linuxu nejsem
moc kovany, vzdy kdyz me to popadne a zacnu si s nim hrat, narazim na
problem, ktery kdyz po tydnu intenzivniho googleni nevyresim tak hrani
konci (protoze s tim stravim strasne moc casu a vysledek zadny). Ale rad
bych to nejakym zpusobem rozbehl a trochu timto zpusobem Linuxu
porozumnel, protoze tu mam jeste WRAP (ten bych chtel pro FTDI pouzit
nasledne), ale nejaka individualni konfigurace distribuce uz je nad
vsechny moje sily.

Dekuji za odpoved
Michal Grunt