zbozicko z DX, skusenosti?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Pondělí Březen 9 22:38:28 CET 2009

Fyzikalni zakony neosalite, pro rozumne zvetseni s dostatecnou hloubkou ostrosti se zkratka bez poradne optiky neobejdeme.

Idealni je pouzit nejaky trinokulkarovy stereo zoom mikroskop, neco jako viz nize, ale na rameni, pokud se to doplni kamerou tak to nema chybu, ale cenove to je tak 10x drazsi nez ta sranda z dx, ale zase je to pouzitelne :-)
http://cgi.ebay.com/3-5X-90X-TRINOCULAR-STEREO-ZOOM-MICROSCOPE-DUAL-HALOGEN_W0QQitemZ350173117046QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item350173117046&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1205%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C240%3A1318%7C301%3A0%7C293%3A1%7C294%3A50

>Puvodni zprava ze dne 9.3.2009 od Tony Malecký:

> Tady je ukázka. Součástky jsou menší než bylo požadováno... IC je v
> pouzdře jako je FTDI232...

Takze podle meho predpokladu, tohle neni moc vhodne na inspekci
pajeni. Uz jsem take narazil. Za 14 dni bude Amper. Kdo chce videt,
jak vypada poradna inspekce plosnych spoju, zastavte se tam na miste,
az uvidite poradne velike stereo mikroskopy s velkym a jasnym
osvetlenim, zobrazeni bud okularem nebo na obrazovce. To
neprehlednete, urcite chodite kolem, vystavuje to snad PBT Roznov nebo
tak nekdo kolem. Ale pak se asi namlsate a cena takovych zarizeni asi
nebude nic levneho.

Jinak, co se tyka vzdalenosti, chce to vetsi vzdalenost od plosneho
spoje, tech 1,5 cm ja vazne malo. Casto bude neco vyssi, pripadne
zesikma nebude nic videt. Minimalni vzdalenost pro inspekci je alespon
tak tech 5-8 cm. Je potreba velka hloubka ostrosti, aby nebylo nutne
porad zaostrovat pri male zmene, ale hlavne, aby byl videt cely pajeny
spoj. Ten spoj je nejak vysoky a musi byt videt cely odspodu az
nahoru, jinak to nema smysl, jeste vic se to projevi pri pohledu
zesikma nebo z boku. Pak je to akorat k nastvani a ne k inspekci.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz