Diodove bloky 50A - prehrivani

Pondělí Březen 9 20:05:08 CET 2009

Jo tááák, u nás totiž stále platí, že faston, který se ohřívá je na výměnu - buď špatný krimp, nebo unavená vidlice nebo se něco děje v obvodu (pak za to ovšem nemůže faston). Ale instalovat na něj chladicí plošku to je řešení následků a nikoliv příčiny. Už jsem se bál, že mi unikla nějaká nová technologická finta...

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Monday, March 09, 2009 2:43 PM
To: 'HW-news'
Subject: RE: Diodove bloky 50A - prehrivani

No myslel jsem jako na ne naletovat kus plechu na zkousku ;-) Ale asi bych spis provedl rovnou test, pustil tam 50A a z bezpecne vzdalenosti sledoval, co to udela :-) Je fakt, ze jsme kdysi pouzili v jednom zarizeni s docela kolisavym odberem radsi 50A mustek, stredni proud byl tak 15-20A a vydrzelo to, teplota se moc neresila, bylo to na slusnem kusu hliniku.A vyvody uz vubec ne. Kdyz jsem se dival do CO2 svarecky, tak cipy diod jsou primo na hlinikovem plechu zakaple nejakym silikonem, z toho vedou pomerne slabe kratke dratky (tak pod 1mm prumer) Takze jestli je to podobne, tipuji ze cip je chlazen dobre ale vyvody se mohou pres to docela ohrivat.