OT: hodiny po treti

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Pondělí Březen 9 18:52:35 CET 2009

Jano, myslim, ze Ty aj Dano ste pochopili co som mal na mysli a zatlkat
nemusite. Proste aj ten robotnik robi presne to, co mu prikazu. A ze sa Dano
nad tym povznasa...

A.

----- Original Message -----
From: "Jan Waclawek" <konfera@efton.sk>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, March 08, 2009 11:08 PM
Subject: Re: OT: hodiny po treti

Naviac, Andrej, nie vzdy si mozes poistky vymenit, aj ked vies, kde su, ako
sa vymienaju, a este aj nejake v zasobe mas.

Asi si bol na bratislavskom elektrikarskom internate Mladost, panelakovity
model, na kazdom poschodi jedna spolocna kuchynka, a 4 bunky s 2 izbami a
spolocnou kupelnou a WC (inak to bol relativne slusny standard, tam kde si
to studenti neznicili). Kazda bunka mala vlastny rad isticov presne ako v
panelaku, plus jeden istic na bunku na chodbe, a jeden istic pre kuchynku. V
kuchynke bol varic (dvojplatnicka), a u tych, co posluchali, aj chladnicka
(tych bolo asi polovica nez kuchyniek).

Nam nahodne z nicoho nic vypadaval istic kuchynky na chodbe, takze sa tam
rozmrazovala a vytekala chladnicka. Riesili sme to "podopretim" istica
zapalkou... Raz vsak vypadla elektrina na celej stupacke, a tak elektrikar
prechadzal poschodie po poschodi a zistoval, kde je problem. Ked prisiel k
nam, hrozne nam za tu zapalku vynadal, potom nas zahnal do izieb a cosi v
tej skrinke kutil. Ked odisiel (a skrinku poctivo zamkol), tak sme ju zo
zvedavosti otvorili (ten zamok bol smiesny) a nasli sme tam istic odborne
preklemovany drotom... ;-)

(On ho potom prisiel o tyzden vymenit (zrejme v tom okamihu nemal nahradny a
v kuchynke este aj tak bol dalsi rad isticov)).

wek