Diodove bloky 50A - prehrivani

Koder Petr Koder.Petr@azd.cz
Pondělí Březen 9 15:08:05 CET 2009

Při mereni jsem mel na vyvody pripajeny CU vodic 2,5mm2. Proud byl 10A a proto nepredpokladam, ze bylo pripojeni zdrojem toho namereného tepla.

Podle průběhu napeti a teploty usuzuji, ze teplota prechodu diod odpovídá spise teplote vyvodu než teplote chladice.

Chladit vyvody by asi slo, ale cekal jsem spise chlazeni skrze chladici plochu k tomu urcenou. Mechanicky nemám chlazeni skrze vyvody vyresene :).

Vyzkoušet sice muzu ledacos, ale ja bych se rad dobral spolehliveho reseni z dlouhodobého pohledu. Opakovatelnost konstrukce muze byt další vitane plus.

Samostatne diody jsou sice drahe, ale asi je to jistejsi reseni meho problemu. Tedy pokud vyrobce samostatných diod alespoň trochu dodrzi parametry z katalogových listu.

Cekal jsem, ze se ozve někdo, kdo ma s timto problemem zkusenosti. Ted by potěšila i informace typu "me to funguje" s mustkem od vyrobce XY pri proudu Z, kde Z bude vetsi nez alespoň 25A
Takhle si budu muset delat bordel, kourove efekty a smrad sam u sebe doma :).

Petr