elektronicke trafo a NTC termistor

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Pondělí Březen 9 08:23:24 CET 2009

Dobry den,

cez vikend som urobil este zopar fotiek a merani.
Bez zataze sa trafo vypina. Da to kratky impulz, potom pauza a znova
dookola (asi 5Hz). Pri zatazi 15 Ohmov uz pracuje, ale nedava plne
vystupne napätie. Pri zatazi 12 Ohmov uz funguje normalne. Takze
minimalny odber je asi 1A.
Tu je vystupne napätie (14V) pri zatazi 12 Ohmov:
http://freenet-homepage.de/kaliciak/hw/IMG_6862.JPG
http://freenet-homepage.de/kaliciak/hw/IMG_6864.JPG

A este zopar fotiek trafa:
Na krabicke je uvedena zataz 20-60W.
Na spodnej strane plosneho spoja su este nejake SMD smeti.
http://freenet-homepage.de/kaliciak/hw/IMG_6865.JPG
http://freenet-homepage.de/kaliciak/hw/IMG_6866.JPG

Ako som uz napisal, sekundar je vinuty dvojmo. Na sekundari som vyviedol
stred. Detail:
http://freenet-homepage.de/kaliciak/hw/IMG_6868.JPG

Ledka (21V/0,7A) je uz zosobasena s chladicom a uz sa nevie dockat. :-)

Richard Kaliciak