OT: hodiny po treti

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Březen 8 23:08:39 CET 2009

Naviac, Andrej, nie vzdy si mozes poistky vymenit, aj ked vies, kde su, ako sa vymienaju, a este aj nejake v zasobe mas.

Asi si bol na bratislavskom elektrikarskom internate Mladost, panelakovity model, na kazdom poschodi jedna spolocna kuchynka, a 4 bunky s 2 izbami a spolocnou kupelnou a WC (inak to bol relativne slusny standard, tam kde si to studenti neznicili). Kazda bunka mala vlastny rad isticov presne ako v panelaku, plus jeden istic na bunku na chodbe, a jeden istic pre kuchynku. V kuchynke bol varic (dvojplatnicka), a u tych, co posluchali, aj chladnicka (tych bolo asi polovica nez kuchyniek).

Nam nahodne z nicoho nic vypadaval istic kuchynky na chodbe, takze sa tam rozmrazovala a vytekala chladnicka. Riesili sme to "podopretim" istica zapalkou... Raz vsak vypadla elektrina na celej stupacke, a tak elektrikar prechadzal poschodie po poschodi a zistoval, kde je problem. Ked prisiel k nam, hrozne nam za tu zapalku vynadal, potom nas zahnal do izieb a cosi v tej skrinke kutil. Ked odisiel (a skrinku poctivo zamkol), tak sme ju zo zvedavosti otvorili (ten zamok bol smiesny) a nasli sme tam istic odborne preklemovany drotom... ;-)

(On ho potom prisiel o tyzden vymenit (zrejme v tom okamihu nemal nahradny a v kuchynke este aj tak bol dalsi rad isticov)).

wek