Piatok: WWW ma 20 rokov

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Březen 8 11:43:02 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 8.3.2009 od gatilo:

> Kdyz bude po ulici pobihat nejakej chlapik s klackem a mlatit
> kazdeho, koho potka, proc by mi to melo vadit ? Mam prece svobodne
> pravo sedet doma a na ulici nechodit. Nebo si muzu taky poridit
> klacek. Ale ja nechci sedet doma, ani chodit po ulici s klackem.

Jo, jo, to je velmi dobre prirovnani k tomu, kdyz si nekdo svobodne
vystavi sve webove stranky. Zrid komisi a lidove milice, ktere konecne
nastoli poradek. Financovat to budou sami majitele webovych stranek.

> Ale at jsou tam i ty ctyri radky html pro nas, co tyhle opicarny v
> oblibe nename.

Ano, sepis si pozadavky, co vsechno musi kazdy zrizovatel webovych
stranek na webu mit, komise to pak bude kontrolovat a zajistovat. Kdo
chce flash, musi mit samozreme i textovou podobu sveho webu, kdo chce
vystavit program pro Windows, musi vystavit i stejny program pro sedm
nejpouzivanesich distribuci Linuxu a Macintosh, kdo vystavi schema
jako obrazek, musi ho prekreslit take do textoveho tvaru, kazde PDF a
DOC prepsat do TXT. Kdo vystavi video ve formatu SWF nebo WMV nebo
MPEG, musi zaroven vydavat DVD a VHS a posilat postou na sve naklady
tem, kteri nemaji video-opicarny pres internet radi.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz