Piatok: WWW ma 20 rokov

Hfmcons hfmcons@gmail.com
Neděle Březen 8 11:37:40 CET 2009

Řekl bych, že jde spíš o bežné tunelování v malém. Manažer firmy vydá prostředky, povětšinou zpřátelené firmě a tyto prostředky zanese do účetnictví. Správní rada se koukne na Web a usoudí, že je toho za ty peníze dost a že je vše v pořádku, akcionář může tuto kontrolu udělat také. Jelikož správní rada a akcionář prdlasj ví o potřebách nutných pro úspěch firmy a zřejmě asi i velmi málo i o tom co vlastně firma dělá, je celá situace naprosto v pořádku. Je to samozřejmě trochu komlikovanější, ale podstata zůstává. Lze si všimnout, že toto se v neakciových a malých firmách děje zřídka.
Když je ten víkend :)
S pozdravem,
                     Miloš Dašek

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, March 08, 2009 11:26 AM
Subject: Re: Piatok: WWW ma 20 rokov

Nicmene to neni problem te technologie a duvodem ji zatratit. To je
problem toho kdo to pouzije spatne. Neni to duvodem tvrdit, ze je to
spatne nebo ze to na internetu nema co delat.

Atomova bomba dokaze zabit statisice lidi behem nekolika minut a presto
skoro stejna technologie krmi 20% tehle republiky elektrinou.

Neni prakticky nic co by clovek nedokazal zneuzit - proc by mel byt ajax
a flash vyjimka.

Radek Vicek