Piatok: WWW ma 20 rokov

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Neděle Březen 8 11:12:42 CET 2009

>V tom pripade jste stasny clovek.
>Mnoho firem v posledni dobe zacina tyto vymozenosti pouzivat na svych webech
>a ja v tom musim hledat.

Sme na hw konferencii, takze mnohi z nas obcas potrebuju hladat nejake datasheety atd.

No, a weby mnohych vyrobcov polovodicov su ziarivym prikladom kde forma zabija aj tie zvysky castokrat pomerne chabeho obsahu. Konkretny negativny priklad je Philips/NXP, ktoreho web je kazdym upgradom menej pouzitelny.

Konkretny relativne pozitivny priklad je Atmel.

wek