Piatok: WWW ma 20 rokov

Petr Stehlik petr.stehlik@atlas.cz
Neděle Březen 8 11:05:55 CET 2009

>Bavíme se o webových aplikacích nebo amatérských webech? Za poslední
>dobu jsem se s žádnou webovou aplikací, kde je použit ajax nebo flash a
>která by byla špatná, nesetkal.

V tom pripade jste stasny clovek.
Mnoho firem v posledni dobe zacina tyto vymozenosti pouzivat na svych webech
a ja v tom musim hledat.
Jen tento tyden jsem se trapil se tremi, pak jem to nevydrzel a volal jejim
obchodnikum, kdyz pred nimi utrousim
ze ten web je dobry jen kdyz znam presne oznaceni konkretniho vyrobku a ze
se vnem neda hledat  ze je
proste na h..o, tak reknou ze o tom vi a ze s tim v podstate nic nemuzou
udelat. Ujistuji Vas ze se jedna
o to co smele muzeme oznacit jako velke firmy. Nastesti ti obchodnici jsou
schopni dobre pracovat i bez webu.

Proste vzhled nahrazuje funkcnost, vzhled prodava tedy mysleno tvurce ->
majitel.
Setkavam se:
-Ve strance nejde vyhledavat text - az k takove tragedii to nekteri dozenou,
a vyhledavat ve zdrojovem kodu stranky me nebavi
-Odkazy nejdou otevrit v novem okne - pokud se potrebuji rozvetvit v
prochazeni treba na dva vyrobky
-Stranka nejde ulozit, po otevreni ulozeneho se objevi nejaky paskvil
-Nejde ulozit odkaz na konkretni stranku do zalozek, nejcasteji se vratim do
idexu
-Spatne funguje zpet i kdyz byla snaha autora aby to fungovalo.
-Vyhledavace nejsou schopny na konkretnim webu vyhledat to co ja v jinem
okne vidim.
-Urputna snaha zabranit ulozeni obrazku, je fakt uz jen k pousmani, kdyz
obrazek lze najit v temp.

Koncim
Petr