OT blba otazka, was: odkial mam vediet co bol subject ked tam bolo len Re: ? :-)

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Březen 7 15:40:49 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 7.3.2009 od Vláďa Anděl:

> zajímavá statistika - takže já s rozlišením 800x600 tvořím 4%
> menšinu :-))

To je statistika meho jednoho konkretniho webu urceneho pro distribuci
a podporu ucetniho programu. Na mem hlavnim webu je to dokonce jen
neco malinko pres 2%.

> jenže na tom dělám s fotkama a proto používám CRT monitor. V
> rozlišení 1024x768 už jsou písmenka moc malá a když si sem dám 19"
> CRT, žena bude řvát to to tu je za krám :-(

No jo, 19" CRT uz je docela velka bedna :-)

> Ale taky už jsem zjistil že na spoustě webů s tím mám potíže. Někde
> se posunovátka neobjeví, zkrátka tam kus chybí.

Pri navrhu webu je to vzdy dilema mezi pevnym designem s danou sirkou,
a mezi roztahovacim designem s promennou sirkou. Ja to spis resim tak,
ze volim pevnou sirku a prizpusobuji se vetsine, ale samozrejme aby ta
mensina take aspon neco videla...

> Ne jen na webu, ale už i u některých programů. Asi už je na čase
> něco s tím udělat - pokrok ignorovat asi nejde :-(

Je to tak, preci jen rozliseni 800x600 je uz pomerne male a malo se
vyskytujici. Nastesti :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem