OT Piatok: WWW ma 20 rokov

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Sobota Březen 7 14:56:15 CET 2009

2009/3/7 Petr Tomasek <tomasek@etf.cuni.cz>:

> S tim nesouhlasim. "Moderni prohlizece" (FF, Opera, WebKit...) se mi
> chovaji na 95% stejne (pravda, ne vzdy "na pixel presne", ale tak, ze

No tak toto bych nechal vytesat do skaly. Proc se mam valet smichy jen ja, ze:)
Takze kdyz vam auto nepojede v 5% pripadech, tak (pokud ho ptrebujete
denne), tak budete nahrany jen pul mesice v roce. 5% svych prijmu
(coby nepodstatnych) mi muzete poslat na ucet. Protoze zjevne tech 5%
vy klidne vyignorujete.
A kdyz to jeste skombinuju s tim, ze porovnam miru zastoupeni techto
"modernich prohlizecu", tak je to co jste napsal jeste usmevnejsi. Ale
jak rikam - i kdyby to byly jedine prohlizece na svete, tak 5%
nekompatibility - no potes koste:)
Marek